06 ožujka 2010

Šest stvari o meni

Africa (Un desert a casa) me zamolila da posjetim njen blog kako bih sudjelovala u maloj "igri", odnosno razmjeni informacija o sebi kojoj je cilj da se blogeri bolje upoznaju. Trebam napisati šest stvari o sebi i ilustrirati slikom/fotografijom ono što sam napisala.

1.
Volim  Obožavam putovati. Bila sam na mnogim putovanjima, za sada samo u Europi. Svaki put kad se spremam za putovanje osjećam veliko uzbuđenje. Ovih par fotografija prikazuje mali dio mojih dosadašnjih odredišta:
Beč (Schönbrunn), Venecija (karneval), Klagenfurt (Minimundus), Rim (Panteon).

2.
Jako volim čitati. Na žalost, zbog raznih obaveza sve manje čitam :(

3.
Često kupujem (razne stvari). Poklone za rođendan ili Božić (i sl.) kupujem cijele godine ako nađem nešto što će se svidjeti onome tko će poklon dobiti. 
Volim shopping centre. Na slici me možete vidjeti u shopping centru u Bratislavi:

4.
Iako jako volim glazbu, ne volim pjevati.

5.
Volim fotografirati i snimati:
6.
Opuštaju me stvaralačke aktivnosti kao što je decoupage i sl. Ovdje možete vidjeti manji dio onoga što sam do sad napravila:
 





Voljela bih da sljedeći blogeri napišu 6 stvari o sebi:

Broj komentara: 5:

  1. Ova "igra" je vrlo zanimljiva stoga naravno da prihvaćam! Obećajem da ću ispuniti domaću zadaću u narednih nekoliko dana, a moram ti pohvaliti jako lijepe radove u decoupage tehnici! :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Natasa, I also bought Christmas presents throughout the year:)

    You're very pretty and I love the felt Christmas balls, the eggs,... are so beautiful!! :)

    Hugs :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Izzy, hvala. Imam milion slika svojih decoupage radova ali samo ove su bile u kompu pa eto. Drago mi je da ti se sviđaju :-)

    meni, thanks for the compliment [I'm blushing] :-) I'm also glad that you like my decoupage work. Thanks!

    OdgovoriIzbriši
  4. Thanks a lot, Leptir, for sharing a littel "bit" of you with us! I'd also love to read (and travel!) but it's difficult to find time to do as I wanted... Your creative activities are wonderful!

    OdgovoriIzbriši