26 travnja 2009

Sortiranje cvijeća po boji


Pribor za ovu vježbu sastoji se od košare (u nedostatku košare sam upotrijebila plitku kutiju), cvijeća koje sortiramo po boji (ja sam odabrala ruže), kartica u boji - crvena, bijela, ružičasta i žuta i podloge na kojoj radimo. Da bi bilo zanimljivije, potražila sam ruže u različitoj fazi cvjetanja pa djeca na taj način promatraju i proces cvjetanja cvijeta. Umjetne ruže sam nabavila na Žitnjaku u različitim prodavaonicama veleprodaje cvijeća - u nijednoj nisam našla 5 ruža iste boje u različitoj fazi cvjetanja pa sam ih obišla nekoliko.





2 komentara:

  1. wow, you haave some really lovely activities!! I only wish I could understand your writting :0(

    If you can understand this comment could you please tell me if you made or bought all the cards you have, they are all so beautiful!!

    OdgovoriIzbriši
  2. I can understand. I don't speak english very well, but I understand it.

    I made all cards by myself. I'm glad you like it!

    this language is croatian. I think this is first blog with Montessori activities in Croatia.

    OdgovoriIzbriši