25 travnja 2009

Još vježbica o voću...

Za ovu vježbicu traženja parova djeca na kartu sa slikom voća trebaju staviti svježe voće (pored slike). Za stariju djecu tu su i male kartice koje sadrže samo naziv voća. Njih mogu pridruživati svježem voću bez upotrebe karata sa slikom. Mlađa djeca kartice s nazivima mogu slagati pored ili ispod svježe voćke (ili mogu raditi bez njih).
Odabrala sam orah, kivi, limun, krušku, šljivu, ananas, naranču, jabuku, marelicu i avokado.
Ovako pribor izgleda na polici:


....a ovako kad se izvodi vježba:



Malo teža vježba je traženje para između slika voća i slastica od voća (parovi na poleđini imaju kontrolne točke):

Slike slastica za ovu vježbu i preeeeefine recepte sam našla ovdje .


Slijedeća vježba je sortiranje voća po broju koštica. U jednoj kutijici stoje kartice s oznakama ništa, jedna koštica i puno koštica, a u drugoj kutijici su kartice sa slikama voća:




Izradila sam i knjižicu za čitanje Od koštice do ploda o životnom ciklusu jabuke. Budući da je tekst teži, čitaju je djeca koja su već iskusni čitači, ali mlađa djeca uživaju slušajući druge dok čitaju i gledajući slike.
Slike sam preuzela iz slikovnice Apfel Bianke Leonhardt.







Budući da sam nova u pisanju na blogu, namučila sam se pišući i stavljajući slike u ovaj post. Nadam se da će idući put biti lakše!




0 komentar/a:

Objavi komentar