30 siječnja 2010

Valentinovo - aktivnosti u vrtiću

MONTESSORI MONDAY (One Hook Wonder)
SUNDAY BEST LINK UP (No Time For Flash Cards)
VALENTINE SHARING TIME (Raising Memories)
~
Počela sam pripremati vježbe koje su vezane uz Valentinovo. To su vježbe koje sadrže srca ili predmete u prigodnim bojama kao što su crvena, ružičasta, ljubičasta, bijela.

Vježbe koje slijede su izvrsne za razvijanje fine motorike kod male djece i vježbanje pincetnog hvata koji je priprema za pisanje, pravilno držanje olovke itd.








Prenošenje pincetom:




Otvaranje i zatvaranje malih kvačica (kvačice su veličine dječjeg malog prsta). Djeca vole ovu vježbu jer su kvačice male. 





Nizanje srca na gumb (vježba za kopčanje). Djeca u mojoj grupi vole zakopčavati pa sam zato izrezala mala srca od filca. Unutar svakog srca zarezala sam škarama kako bi djeca mogla provući gumb kroz srce.






Ova plastična srca sam odlučila upotrijebiti za presipavanje iz vrča u vrč. Vrlo brzo (čitaj isti dan) sam ovu vježbu maknula  jer srca ostaju u vrču, ne mogu se pravilno presipavati.



Srca - nastavi logički niz. Ovu vježbu sam sama napravila. Ako želite, možete ju besplatno skinuti na mojoj Scribd stranici u .pdf formatu :-)




Od prijateljice sam dobila ovu kutiju u kojoj su bile čokolade. Poslužila mi je umjesto kutije za vježbu Brojke i žetoni. Postupak rada za ovu vježbu imate ovdje (u verziji s Djedom Mrazom). 



Umjesto žetona stavila sam plastična srca (ista kao ona iz vrčeva za presipavanje, samo što su ova žuta).




Matematička igra koju sam također sama napravila. Ovdje ju možete besplatno skinuti. Svaki igrač ima jednu čašicu u kojoj su kuglice u prigodnoj boji (nisam našla dovoljno istih da svi budu iste boje).





Pridruži broj - srca. Djeca traže srce s istim brojem kao na kartici. Ovu aktivnost sam pronašla na korisnoj stranici childcareland.com.






Spajanje brojeva - besplatan dovnload:


Imam na umu još nekoliko prigodnih aktivnosti vezanih uz Valentinovo, ali o tome drugom prilikom.



34 komentara:

  1. WOW!!! So many excellent ideas! I am going to make the button heart snake and the matching hearts and numbers activity for my James - he'll love both! I've already made something similar to your heart sorting work, but with roses. :) Thanks for sharing these ideas!

    OdgovoriIzbriši
  2. Mari-Ann, I'm so glad you like it :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. As usual, materials that the children and MYSELF with love to see on the shelf! Thank you!

    OdgovoriIzbriši
  4. Wonderful lessson as always! I always get such great inspiration from your blog.

    OdgovoriIzbriši
  5. Everyone - thanks for lovely comments!

    Montessori Mama, welcome to my blog :-)

    OdgovoriIzbriši
  6. I hope that one day you'll put all these lovely and inspirational ideas into a book so that all the educators and teachers can benefit from it! Your ideas are really great... :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Izzy, maybe I will. ;-)

    Hvala ti na prekrasnim komentarima koje mi uvijek ostavljaš :*

    OdgovoriIzbriši
  8. Oh, I love your never ending ideas! So great and beautiful to look at!

    OdgovoriIzbriši
  9. I love the button hearts on a ribbon. I made one of those a few years ago when I worked in an elementary school. (Mine had daisy flowers made of felt)
    The pompoms are so pretty!

    OdgovoriIzbriši
  10. Na mom blogu te čeka nagrada, molim te pošalji mi svoju adresu:)

    OdgovoriIzbriši
  11. Pozdrav, ja sam talijanski djevojka i mislim da je jako lijepo svoj blog. Me od mnogih ideja za djecu. Pozdrav i hvala

    OdgovoriIzbriši
  12. Na mom blogu imaš nagradu....

    OdgovoriIzbriši
  13. Snežinka puno puno hvala. Ostavila sam ti komentar na blogu.

    Kyrhy, welcome to my blog! Thank you for your nice words.

    OdgovoriIzbriši
  14. These are all amazing ideas for Valentine's day!

    OdgovoriIzbriši
  15. Aha, vidim u čemu je problem, stavila sam jednu tačku previše:) d.bilja@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  16. Jenny, thanks :-)

    Ok, Snežinka, šaljem. Još jednom hvala ;-)

    OdgovoriIzbriši
  17. So, so beautiful and GREAT ideas!!! You're a STAR!!! Thank you Natasha!!

    OdgovoriIzbriši
  18. Thanks Karen :-)
    I'm just writing another post about Valentine's day!

    OdgovoriIzbriši
  19. I love all your activities! You came up with so many great ones.

    I would love for you to link to my Virtual Valetine's Day Party and share them.
    http://www.jdaniel4smom.com/2011/02/welcome-virtual-valentines-day-party.html

    OdgovoriIzbriši
  20. JDaniel4's Mom, welcome to my blog :-)
    I'm glad you like my activities.

    OdgovoriIzbriši
  21. So many uses for Valentines Day!
    I'm excited to try these out.

    OdgovoriIzbriši
  22. Thanks Erin! WELCOME to my blog :_)

    OdgovoriIzbriši
  23. I love everything you did!

    Thank you so much for linking to the Virtual Valentine’s Day Party on my blog. Please take a moment between now and the end of the party Monday night to visit a few of the other party guests. I would love to everyone who linked up to have other guests stop by for a visit.

    Remember if you visit two guests and leave me a comment that you did you could win a $15 Visa Gift Card.

    OdgovoriIzbriši
  24. Super su mi ideje za Valentinovo :D!

    OdgovoriIzbriši
  25. Hvala Mateja :) Vjerujem da će ti koristiti u radu s djecom!

    OdgovoriIzbriši
  26. Ooooo Nataša! Hvala ti puno, studenticama predškolskog odgoja si puuuuuno pomogla! :)

    OdgovoriIzbriši
  27. OVO JE TOLIKO LJEPO I EDUKATIVNO DA SAM MORALA KOMENTIRATI. IAKO USKORO ODLZIM U MIROVINU ISKORISTITI ĆU TVOJU IDEJU ZA VALENTINOVO.
    ČESTITAM I TEBI ŽELIM SRETNO VALENTINOVO
    DOMINA

    OdgovoriIzbriši