16 prosinca 2009

Božićne aktivnosti: što se u vrtiću radi

U zadnje vrijeme naša soba je obogaćena prigodnim vježbicama, vezanim za nadolazeće blagdane. U ovom postu su primjeri nekih aktivnosti koje smo proveli u našoj Montessori grupi.

Ovako smo okitili božićno drvce u našoj sobi u vrtiću: anđeli (stožac od papira, salveta sa štirkom je glava i noge, i organza sa zlatnim zvijezdama), mašne i sitne lampice. Anđele je napravila moja kolegica prošle sezone:


Haba jaslice ispod božićnog drvca. Djeca ih obožavaju preslagivati. Svaki dan izgledaju drugačije:



Izvrsna knjiga "Božić u svijetu". Svaki dan prije spavanja ili u krugu čitamo kako se Božić slavi u različitim državama. Knjiga sadrži 3 poglavlja: Božićni običaji, Kako izraditi božićne slastice i ukrase, Božić u svijetu.


Lampion od paus papira koji su djeca ukrasila flomasterima i sitnim bijelim kamenčićima (slabo se vide). Unutar lampiona je svijeća.


Otvaranje i zatvaranje kvačica: borovi i zvijezde na limenoj kutiji u kojoj su bili keksi. Kvačice sam kupila u Mercatoru.




Uvod u šivanje: djeca provlače vunu kroz rupice na božićnim čestitkama.



Labirinti (možete ih pronaći ovdje): na početak i kraj labirinta sam zalijepila prigodnu naljepnicu (kupila sam ih u Offertissimi):


Ovaj labirint sam pronašla ovdje.


Matematika: djeca napisanu riječ pridružuju brojevima na kuglici. Kartice sam pronašla ovdje. Riječi sam napisala na hrvatskom jeziku.



I'm linking up to:
 Sunday Best Link Up (No Time For Flash Cards)

3 komentara: